iskra75: (Default)
[personal profile] iskra75
Originally posted by [livejournal.com profile] 4ornobile at З метою розпалювання україно-росіської дружби
Невідомі фрази Урганта з його кулінарного шоу:

"О, пельмені на відміну від Курська, всплили швидко..."

"Витонченими і швидкими рухом рубаємо огірки, як євреям крайню плоть..."

"А цей шматок сала я відставлю подалі, щоб він нічого не вкрав..."

"Цей шмат м’яса у нас зайвий, як Крим в Україні..."

"І як каже зараз Ходорковський: а добавка буде?.."

"А цю м'ясну страву на грилі я назвав "Інфаркт вегетаріанця..."


Звідси, якщо хтось ще не бачив.

А якщо серйозно, то фраза Урбанта, що так страшно підбурила український інформпростір, що аж МЗС здригнувся (воно, виявляється, живе і ворушиться!), мене дещо, як то кажуть, покоробила, але смертельно не образила. Так, це недолугий жарт. Але, я вважаю, не зневажливий, як, скажімо, "Што ета била?" людини року в Україні тов. Познера. Що, червоні комісари не рубали українців, як ту зелень? Рубали. Давно. Для Урбанта, на відміну він нас, це чуже і дуже далеке. От він це і обігрує -- не виправдовує, не славить, а обігрує. І, до речі, демонструє непогане розуміння реальних взаємовідносин між комісарами і українцями початку ХХ століття.

Народ, почуття гумору і самоіронія -- це, нмд, ознака психологічного здоров'я як людини, так і, відповідно, нації. А ми тут істерику розвели, бляха, як на Путіна з його ротою чорноротих не розводили. Ау, ображені! Анекдотик не нагадати?

"Батько гострить сокиру. ДІдо -- вили. Вуйко Микола -- косу. Питання: скільки москалів приїхало в санаторій Прикарпаття?"

Москалі з цього анекдоту сміються. Як і з відомого "Яке прикре самогубство". Самі його розповідають. І принаймні в цьому вони здоровіші за нас.

А ви тут за петрушку нюні розвели. Ваня зрозумів і вибачився. Вже навіть всерйоз. Я вважаю, що цього достатньо. А обачнішим він стане точно.

4б.

Мораль

Date: 2013-04-18 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] nikolamsu.livejournal.com
Ургант -- мудак.
Всерьез внимания на него обращать -- себя не уважать.
Троллинг даже на самых страшных темах -- примета времени, разумней всего эту духовитую примету игнорировать.
Все -- ПМСМ

Re: Мораль

Date: 2013-04-18 06:07 pm (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
цілком із Вами згоден

Date: 2013-04-18 06:21 pm (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
Українці відреаґували - аффтар вибачився (молодець, без іронії) — інцидент вичерпано. А якби українці не відреаґували - все було б нормально і най продовжують жартувати?

Я не ображений тими словами і навіть, вважай, не покороблений (от недавній Познер — це було правдиве свинство, факт) — але не реаґувати на жарти щодо убитих співвітчизників вважав би неправильним.

Date: 2013-04-18 07:59 pm (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
Привіт, Павле. Радий чутися.

Коли б я був написав пост, який планував (просто Чорнобілий встиг раніше), я б його назвав "Гора не рушиться" (цитата з "Тіні воїна" Куросави) в тім сенсі, шо допоки ми перейматимемося отакими "жартами" і сприйматимемо їх близько до серця, ще й на рівні МЗС - допоти залишатимемося унтерменшами. Справді велика нація зважала б на такі подразники не більше, ніж слон на Моську, тобто тупо б іґнорувала, принаймні у масі своїй. А нас, виявляється, можна вивести з рівноваги одною фразою недолугого жартівника (не дипломата, не президента сусідньої держави - просто коміка у третьосортній педерачі!) - і ми миттєво впали в істерику! А не пом'яни він саме українських селян, а якихось інших - і взагалі б не почухались!
Повага до народу не базується на тім, шо він не дає себе назвати макаронником чи жабоїдом (хохлом, малоросом), не на тому, шо він як один счиняє лемент, якщо хтось скаже, шо такої держави як Чехія чи Італія (Україна) ніколи не існувало, не на тому, шо він піною сходить на вислів "на Німеччині" замість "в" - істериків не поважає ніхто. Радіти можна й тихо Спокій та тихий іґнор каравану щодо гавкучого собаки викликає справжню повагу, а не бажання держатися подалі од отих чорноротих, шо на кожен чих починають верещати як навіжені. А вміння іронізувати з самого себе, не втрачаючи при цьому самоповаги - оце ознака здорового глузду і дорослості народу.
Ну а Ургант - просто цинік та дурень. Але аж ніяк не погроза українському суверенітетові.

Date: 2013-04-22 08:07 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
от уяви що є три людини
один якийсь бєларус, другий якийсь парагваєц, а третій тієї національності яку неможна називати
і от питання чому ту нацональність називати неможна, а особливо на український манір?

Date: 2013-04-22 09:00 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
смішалісьфкучюконілюді...
можна. просто назвеш євреєм - і нікого не зачепиш, плануєш назвати жидом - завчасу відомо, шо образиш. надалі - твоє діло, чи ображати чи ні.
так само як і з в/на Україні, де живуть українці/хохли: реакція слухача передбачувана і діло за мовцем, чи виставить він себе хамом чи ні. і по всьому.

Date: 2013-04-22 09:05 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
питання в тому що вони кожин раз дають люлєй всим хто каже як їм неподобається.
і не думають чи годиться імпєрскому народу одвлікаться на когось хто сказав те завєтне слово чи ні.
от тому кожен раз люди й задумуються про кого публічно сказати смішне про жида чи про какла.

Date: 2013-04-22 12:45 pm (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
а про кого взагалі йдеться? я грішним ділом подумав, шо за євреїв - а виявляється, шо за якийсь імперський народ, шо усім люлєй виписує... то хто вони, ці загадкові давачі люлєй?

Date: 2013-04-22 12:49 pm (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
а шо ґебреї вже не імперський народ?

Date: 2013-04-22 01:11 pm (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
йой! хтоздєсь? о_О

Date: 2013-04-18 10:08 pm (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
Наче й так — а наче й не зовсім так... Сильний - мовчить на навколишніх псів, факт, але мовчить і зовсім забитий-зацькований, коли над ним глузують всі, кому не лінь. А між цими двома дуже різними мовчаннями — широкий спектр варіяцій на словах. І ясно, що істерика — чи не найгірша з них, хіба ж я з цим сперечаюсь?

Істерики з нашого боку в цій ситуації я не зауважив. І, між иншим, такий вже у нас сєвєро-восточний кут медійного огляду, що всякі наші слова представляються істерикою (а ще й, треба думати, деякі істеричні писки звідти ж і проплачуються). Чи не для того, між иншим, культивується саме такий погляд на українські реалії, щоб мовчали-сьмо?

Як на мій смак, до речи, то правильною реакцією на всі подібні жарти і «жарти» була б банальна заборона в’їзду для аффтарів — і без всяких офіційних коментарів.
Edited Date: 2013-04-18 10:09 pm (UTC)

Date: 2013-04-19 09:04 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
у тім-то й річ, шо, як на мене, істерика піднялася неабияка.
а що все під кутом москвоцентризму розглядається, так то не нав'язане нам звідти, а ми самі весь час туди орієнтуємось, весь час за мірило Росію маємо, все звідти копіюємо, навіть заперечуючи і роблячи навпаки - все однозаперечуємо та переінакшуємо російське замість зазирнути унутр себе і робити своє, на себе орієнтоване, собі корисне, собі вигідне, собі цікаве... та ж ні, шо б не робили - повсякчас поглядаємо, а як же ж москалі то оцінять?
цікаво, що протилежний вектор, "європейський" так само пропонує орієнтацію на інших, а не на себе. от поки самі собі мірилом та альфою і омегою геть усього свого не станемо - доти й будемо бідними родичами побиратися по задвірках чи то Росії, чи Європи, чи там ще когось.
ну а в Москві навпаки вигідніше, аби не мовчали, а отак шаленіли з будь-якої дещиці, виставляючи свою обмеженість і не можучи відірватися од Москви як точки відліку: нехай хохли чинять наперекір - але все одно то буде наперекір Москві! а маніпулювати дитиною, кажучи їй "ні в якому разі не роби оцього!", маючи на меті, аби це було зроблено, гадаю, ти, як батько, умієш, нє?

забороняти у таких випадках в'їзд - велике глупство: він не порушив жодного нашого державного закону, отже то свавілля! а от виказ презирства з боку просто людей-глядачів, відмова телеканалів показувати його, демонстративні відмови відомих людей брати участь з такими в одних заходах - оце абсолютно адекватна відповідь. але вона залежить не від позиції держави, а від свідомості пересічних людей, а люди в нас іржуть на ургантові "жарти", споживають гівношоу та орієнтуються на Москву... коротше, замкнене коло.

Date: 2013-04-20 02:40 pm (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
Щодо "москвоцентризму" — погоджуюсь, мене теж дістають москво-стурбовані патріоти. Але щодо решти наведених міркувань — ох... Обговорюємо щось на кшталт сферичного коня у вакуумі (я, вочевидь, також) — а в рельному житті такі моделі не ґоцають. То й ну їх.

Date: 2013-04-20 12:27 pm (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
http://v-fedotov.livejournal.com/171664.html

Date: 2013-04-30 04:56 pm (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
А до речи: http://blogs.korrespondent.net/journalists/blog/kisev/a105840

Date: 2013-05-11 07:03 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
я не знаю, чому, але цей текст Кисельова в мене викликав посмішку. може, через банальність як доводів, так і висновків його? ну, тобто шо вода мокра а лід холодний, мені вже давно відомо - а він це проголошує одкровенням.
а, може, через певну недовіру до нього: працює тут, от і змушений відробляти кусень хліба.
а, можливо, я просто доскіпався без діла.
тим не менше, зауваж: шо комплекс присутній, Кисельов також одмітив.

Date: 2013-05-11 07:08 am (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
Присутній — хіба ж я заперечую? Але не будемо його розчісувати, щоб надто не свербів.

Date: 2013-05-11 07:53 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
...а тихесенько робімо вигляд, шо все гаразд? ;)

Date: 2013-05-11 08:00 am (UTC)
From: [identity profile] p-dzikovsky.livejournal.com
М-м-м-м... Мені ця сверблячка нес вербить, правда. Ну що ще можу сказати у своє виправдання?

Date: 2013-05-11 10:05 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
адекватна реакція виробляється з часом, для неї потрібна традиція. і такі тексти, як оце чорно-білий написав, формують цю саму традицію.
тож замовчувати наявність гнійника - не варто: коли хвороба є, то соромитися її означає затягувати можливість вирішення. зате обговорення і профілактика дають шанси на лікування.

Date: 2013-04-19 02:34 pm (UTC)
From: [identity profile] vates-faith.livejournal.com
в цілому - погоджуюся.

а твоїх предків рубали червоні комісари?

Date: 2013-04-20 11:03 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
по материній лінії я родичів на пару-трійку поколінь знаю: наче, не рубали. брата прадіда арештували за антисовітську пропаґанду у червні 41-го, але вже в серпні випустили і мобілізували. а рідна бабуся до самої смерті була затятою сталіністкою.
про рідню біолоґічного батька практично нічого не знаю. єдине: бабуся казала, шо "они бандерьі, в Донецке появились после войньі".
дід по батьковій лінії (вітчиму) приїхав у Донецьк з Бесарабії теж одразу по війні. здається, був не депортований, а приїхав сам, але я того не певен.

Date: 2013-04-21 07:29 am (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
*ставлю питання суто з академічного інтересу*
коли умовний калінар в ТБ-педерачє буде готувати фарш для каклєт і, бодро крутя ручку агрегату, пожартує на кшталт "зараз наше м'ясо разчавлено так, як це робили з вірменами младотурки" - якою має бути реакція нормальних [це ключове слово] глядачів? нмд, риторичне запитання
* і чтобьі дваждьі нє вставать: урГант мудак

Date: 2013-04-22 06:04 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
шо мудак - то однозначно.

а реакція, нмд, нормальних глядачів - то іґнор мудака і виказ презирства до нього. коли б я був у залі, то встав би й вийшов, сказавши, шо свиню бачити і чути не хочу, а педерачу вже ніколи б не дивився.

Date: 2013-04-22 08:01 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
а чіво ето ви за армянов захіщаєтєсь?
може ви і сам того?

Date: 2013-04-22 08:00 am (UTC)
From: [identity profile] mamay-m.livejournal.com
питання не в ургантє а в ставлені до його сміхуйочків
як шо тобі в очі кажуть : "ти підарас" а ти смієшся і кажеш : "о як дотепно і в духє врємєні! хіхіхі" то таки підорас.

Date: 2013-04-22 09:03 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
шо я підорас, то вже давно для декого абсолютна істина. питання от лише: чи сміюся я?

Date: 2013-04-22 09:14 am (UTC)
From: [identity profile] iskra75.livejournal.com
гідно:
http://texty.org.ua/pg/video/movchun/read/45346/Vidpovid_Prytuly_Urgantu_Bez_istorychnyh_provokacij?a_offset=

Profile

iskra75: (Default)
iskra75

February 2022

S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20 212223242526
2728     

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 25th, 2026 02:57 pm
Powered by Dreamwidth Studios